Elvea opent pop-upwinkel in Stadsfeestzaal

12339132_528422120671750_5630246513831283949_o

De Elvea Boutique in de Stadsfeestzaal

Op het middenplein van Shopping Stadsfeestzaal in Antwerpen heeft Elvea, het merk van de tomatenproducten met de bekende blauwe verpakking, een pop-upwinkel geopend. Met de Elvea Boutique wil Charlier-Brabo Group de producten op een verrassende manier in de kijker zetten. Het initiatief sluit ook feestjaar voor het 130-jarige bestaan van het merk af.

“Het is zeker niet de bedoeling om te gaan concurreren met de retailers, dit is een promotiemiddel”, zegt marketingmanager Christophe Janssens. “Vooral onze cadeaubox verkoopt hier goed.” In die blauwe doos vind je de producten van het exclusieve gamma Selezione del Maestro, dat niet zomaar in de supermarkt te koop is. Naast een dubbel dubbel geconcentreerde tomatenpuree en een speciale passata bevat die ook unieke gele en rode gepelde Datterini-tomaten. Deze tomaat heeft een langwerpige vorm die doet denken aan een dadel, vandaar de naam Datterini. Ze is van nature wat zoeter dan de traditionele tomaten.
De Elvea pop-upwinkel blijft open tot eind februari.

11232184_528423187338310_5184699426049638480_o

Afbeelding 1 van 4